18 Juli

Hej :)
Idag har jag inte gjort så mkt, just nu har jag väldiigt tråkigt så jag skriver lite, haha jag har inget att skriva om men ändå.Igår var jag på Grönalund det var sjukt kul, jag åkte massor me karuseller och sånt :)
det var väldigt kul, sen så skulle jag, Henrik och Anna åka Extreem hahah värsta kul ju :D :P

Och igår var det exakt 16 veckor sen min sköthäst Bruno såldes, det var det värsta jag har varit med om
han var min allra bästa kompis, jag saknar honom så, det är ingen som förstår, då den dagen jag fick reda på att han hade fått en köpare (dagen innan han såldes) allt gick så fort. grät jag hur mkt som helt det var som om jag inte kunde sluta tårarna tog aldrig slut..och det var på mammas födelsedag så jag kände mig lite taskig som bara grät hela tiden, men hon förstog :) den dagen iallafall,, sprang jag direkt in till Bruno och bara grät när jag kramade honom,, det var som om han försökte att trösta mig för han kramade tillbaka som bara han kan, och sen så kollade han på mig med sina stora svarta ögon..han var den bästa kompis man kan tänka sig, det sista jag såg av honom var när han stog och kollade på mig från transportens fönster och sen åkte han iväg.. <3


Jag behöver en Ola-kram just nu, det finns ingen som kan krama som han, han är otrolig hehe :) <3

Kommentarer
Postat av: Nicole

naa <3<3

2007-09-05 @ 12:24:56
Postat av: Nicole

naa <3<3

2007-09-05 @ 12:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0