30 Juli :D

Heeej ;D
Idag blir man 14 då ;D
haha en riktig liten fjortiiis ;P
jag har fått:
ny mobil, minneskort till den, smink, kläder, örhängen, o.c box, linas kvällsbok m.m :D
wiie va glad jag är haha :D
haha ;D
och jag och Jessi planerar snart att åka och hälsa på Olisen ;D
very skojsigt tycker jag :D:D
wihooo ;D

haha Ola va äre för hemlighet du håller på me? haha jag blir så nyfikeeeen :D
jag hänger inte riktigt me här haha, inte Jess heller, hon sa det till mig nyss hahaha xD
<3

NUNUNUN hahah jag tror att jag vet vad du gör hahahah :D:D:D <33 det tog väldigt lång tid innan jag fattade haha:D <33
Ola jag saknar dig så sjukt mkt, det är helt sjukt haha <3 men snart ses vi :) <3

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0