31 juli

Det som jag har skrivit här nere, är till både Darin och Ola som betyder otroligt mycket för mig! <3

I miss you <3
Vet du, jag börjar alltid att le när jag tänker på dig, lysnar på din musik,när du pratar,
Vet du, hur glad jag blir jag tänker på dig, lyssnar på din musik, när du pratar, allt!
Ola-familjen äger,
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta! <3
Det finns ingen som du!
Jag kommer alltid att vara ett STORT fans!
ILY<3

 I miss you <3
Det finns ingen som du,
du är dig själv hela tiden,
och fortsätt med det,
Det är ingen som förstår hur
mycket du betyder för mig,
du är hela min värld,
you rock my world <3



Vet du, jag börjar alltid att le när jag tänker på dig, lysnar på din musik,när du pratar,
Vet du, hur glad jag blir jag tänker på dig, lyssnar på din musik, när du pratar, allt!
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, jag lovar! <3
Jag kommer alltid att vara ett STORT fans<3
ILY





http://www.fotbollsfilmer.se/film.asp?id=242
bara för att det klippet är bäst haha :D

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0