Sommarkrysset 070707

HeejHopp :D
I lördags träffade jag Ola, det var på sommarkrysset,
först när jag kom dit så repade Ola, och han sjöng Natalie 3 gånger.
sen så träffade jag Jessica och Elin där, och jag satt med dom, sen så
blev det genrep och vi fick springa fram till scenen, då tog han i min och Jessicas
hand,  sen så kollade han på mig och gjorde en rolig min  här är kortet
--->
sen éfter genrepet så träffade vi Alvaro och Daniel, hehe vi fick ta kort med dom och autograf :P
vi frågade om dom visste vart Ola va. men dom sa att han var ute och gick runt nånstans, 
så då sa vi att dom skulle hälsa till Ola från oss, sen gick vi och letade efter honom men vi hittade inte honom :P
sen så började det.. och Ola sjöng :D sen efter så skulle han ha signering så vi ställde oss i kö, så såg vi honom stå och prata me nån som intervjuade :P sen kom han :D
sen när jag skulle gå fram :
O - Heej 
S - Heej
O - Va heter du?
S - Sanna, (så ger jag honom singeln)
O - Sanna okej, ( så skriver han: Kramar till Sanna Ola <3)
O - Sådär :)
S - Tack, kan jag få en kram?
O - Absolut :)
S - :) kan jag få ta kort me dig också? :P
O - självklart :)
O - Sköt om dig, 
S - Ah, Desamma :)
O - Hejdå :)
S - Hejdå :)

sen så väntade jag på Jessica och Elin, så när vi skulle gå :
S + J + E - Hejdå Olaa :D<3
O - Hejdå tjejer :)<3

Det var en helt fantastisk dag, som jag aldrig kommer att glömma :) <333
 

Kommentarer
Postat av: jessica

jag var där med dig, hehe, jag kommer aldrig glömma den dagen, då blev ju vi kompisar, hehe =) <3
Och Olakom ihåg mig då!!!! <3<3

2007-07-15 @ 23:37:33
URL: http://doozz.blogg.se
Postat av: Sanna

Ja den dagen var helt underbar jag kommer aldrig att glömma den! ja vi blev ju kompisar då :)<3

2007-07-18 @ 12:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0