1 November

Heejsan :)
Idag så har jag varit i stallet, och skötte min Ella :)<3
Det gick jätte bra, det är 3:e gången jag sköter henne hehe men det gick jätte bra
Jag skötte och sånt sen så gick jag med henne i ca 30 minuter i ridhuset och det gick jätte bra fast hon fick
nått ryck och typ började galuppera runt mig haha men annars gick det super! Sen när jag kom in till stallet
så skulle vi prova att sätta på sadel, och det gick ju hur bra som helst! asså hon gjorde ingenting, utan stog bara där hur lugn som helst, och hon är liksom 1 år eller ah snart 2 då men ändå hon är jätte lung och så för att va så ung, och det är ju jätte bra :) och sen så fick jag gå ut och skritta Clyde eftersom att han inte hade fått så mycket motion idag. Så då var jag ute med honom i typ 50 minuter, och det gick jätte bra!

Ha det så bra :)
Ciaooo<3
/ S´


image21

Såhär ser söta Ella ut :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0