24 Oktober, Julgala ;D

Hejhej ;D
Idag så var det julgala wohoo ^^ :D
Skulle åka ner på stan, och träffa Angelica vid 7, men jag missade bussen -.-
och nästa buss gick klockan 7 haha, så jag smsade
Angelica och sa det, och det visade sig att hon också hade missat bussen haha :P
men sen så gick vi till Blue moon bar, och Sitna skulle komma vid ungefär klockan 9 :)
så stog vi där ett tag och typ frös, haha sen så lärde jag mig dansen till natalie (refrengen) haha :D
men eftersom att Ola skulle sjunga ungefär 21,15 så gick vi till café gränden och fikade lite :)
och sen så gick vi till Blue moon bar igen, och så började Ola sjunga :D:D och så ringde vi Stina och hon var på väg :) sen kom Stina springades och haha hennes mössa hade åkt ner för ögonen så hon såg typ inget :P
Ola sjöng S.O.S och last christmas :) och så kom det en vakt och frågade om han skulle ta min kamera och ta kort där inne, och då blev vi glada haha :D Stina ba: Vi älskar dig :D han ba: nej det gör ni inte, ni älskar ola. vi ba: ah haha det gör vi... xP sen kom han tillbaka med min kamera :) sen kom det en tjej vakt och ba: vill ni att jag tar autografer åt er från Ola? Stina ba: men jag har pratat med honom tidigare idag och han sa att han skulle försöka komma ut till oss, hon ba: jahaa, men då ska jag prata med honom :) stina ba: men säg att Stina har sagt det haha :D
sen sjöng Ola nån till låt med killarna från renex :) och så kom vakten ut igen, hon ba: han lovade att han skulle komma ut till er :) vi: ååh tack så jätte mycket :D sen så skulle Ola sjunga Natalie och så efter första refrengen så kommer en vakt ut och ba: vill komma in här och kolla nu när han sjunger den här låten? vi: ååh jaa :D så springer vi in, och Ola ser oss, och pekar på oss och skrattar typ som att ba haha ni kom in ;D och samtidigt så sjunger han : tonight we´re gonna make it happend ;D sen när den låten är slut så springer vi ut igen :) sen så är julgalan slut och det kommer en massa annat folk, och Angelica träffar sin brorsa haha :D sen så går vi till Olas bil och väntar :) sen så ser jag Therese och så sen jag ba: *pekar* O, O , Ooola :O :D han ba: Tjeena tjejer ;D så kramar han Stina , sen mig och sen Angelica, Stina ba: vem har du fått tårtan av? han ba: av knasbollarna, dom firade att dom har träffat mig 50 gånger :) jag har jätte bråttom så jag måste åka nu.. jag ba: får jag ta ett kort? (A) :D han ba: ja självklart :) sen han ba: ha det så bra, vi : desamma :) sen innan han stänger dörren vi ba: heejdå Ola, *vinkar* han : Hejdå tjejer *vinkar*  hihi :D:D
värsta underbaraste kvällen :) Tack för ikväll Angelica och Stina och Ola haha :D <3

image22
Olas fina turné buss haha :D xP
image23
Angelica, Stina och jag :)image24
självklart (A) haha :D
 image25
jag och Ola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0