Svar av Darin (A) :D

Heej ;D
Haha inatt så sov jag brevid min mobil haha xD bara för att jag skulle vakna när Nickan skulle ringa mig typ klockan 2.. Och tänk jag vaknade direkt haha xD Men jag kommer inte ihåg nånting typ :O Eller jag kommer ihåg att hon typ va värsta pigg och typ ba wihoo nu ska vi snart åka ;D jag ba: mmm.. typ haha xD jag var så himlans trött, sen så typ sa hennes mamma ba: Ha det så bra i skolan nu Sanna :), jag ba: Tack så mycket :) och Nickan ba: haha ja där kom hon också xD haha xd
sen så skulle hon åka, och sen vaknade jag 06,20 av att jag fick ett sms, och de var från Nickan haha, hon ba:
"Gomorron tröttis,
nu sitter vi och fikar på Arlanda,
ha det så jätte bra,
pusspuss"
och jag svarade nått haha, asså jag var helt sjukt trött xP
Men i skolan, asså seriöst jag orkar inte va där, allt är så sjukt j*vla jobbigt, Alla människor, alla lärare, HEELa skolan.
Men sen efter skolan så ringde Nickan från Fuerteventura och berättade att don hade kommit fram, och att allt var bra :)
Och sen.. hahah xD
så loggade jag in på D.nu och då var Darin inloggad haha ;D
och haha det känndes som om jag bombade hans gb, haha sorry D, om jag var dryg (A) men ett svar fick jag iaf ;D
såhär skrev lilla jag dåe:
"Darin, vilken är din favorit låt just nu?
Kraam"
och han svarade:
image26
och för er som, inte ser vad det står så står de..
Hejsan, finns så mycket jag lyssnar på...jag gillar Run - Snow Patrol, Boston - Augustana...mycket John Mayer, Britney såklart o fortfarande Nelly Furtado faktiskt!


Snacka om att min dag blev räddad :)<3

Ciaaao / S´

Kommentarer
Postat av: Stinaaa

aww, tack Sanna :) det gör mig glad!

2007-11-27 @ 09:16:36
URL: http://stinanonstop.bloggspace.se
Postat av: Anna

den killen vet verkligen hur man lyser upp nåns dag :'D

2007-11-27 @ 11:48:44
URL: http://annapyttipanna.blogg.se
Postat av: Anna

meh! hela kommentaren kom inte med? x)

2007-11-27 @ 11:49:34
URL: http://annapyttipanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0