-180809

I söndags åkte jag hem till min kära vän Nicole, vi hade de riktigt trevligt med film och godis. Jag skulle sova kvar där och som vanligt rann tiden iväg och klockan hann bli efter 4 innan vi bestämde oss för att gå och lägga oss. Och igår åkte vi ner på stan och där träffade vi jossan och som vanligt gick vi till Wayne´s och fikade, ååh love love love latte <3
Jag shoppade även en del också, äntligen säger jag bara. Jag köpte 2 tröjor, underkläder och en väska.
Jag älskar verkligen att shoppa hihi.
Jag och Jossan drog hem till mig och lite senare kom Nicole också hit och vi hade det riktigt trevligt.
Idag så gick jag och mötte Nickan vid halv 3 tiden ungefär, vi gick till bussen och åkte ner på stan och träffade jossan, och guess what? ännu en fika på wayne´s, men den här gången tog jag is te med melon smak, fyfan va underbart säger jag bara!
Vi hörs!
Beso
/


Det känns som om sommaren verkligen börjar närma sig sitt slut,
usch,.. Jag kommer verkligen att sakna den här sommaren!


Kommentarer
Postat av: Nicole

naw me too :'(

kmr till wenströmska heela tin! <3 gonna miss paris & nicole! <3

love u

2009-08-18 @ 21:47:00
URL: http://nicoleangten.blogspot.com
Postat av: Nicole

mee too :'(

kmr till wenströmska heela tin o hälsar på! gonna miss paris & nicole! BFF´s for äva!!!



love u

2009-08-18 @ 21:48:22
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0