-300809

Den här helgen så har jag varit med Josefine.
I fredags så var vi mest bara hemma och tog det lugnt och kollade lite på tv och mös med lillebror!
Och i lördags så åkte vi ner på stan vid ungefär kl 2 och där gick i runt i olika affärer och kollade lite och sen gick vi även och åt. På stan blev vi även erbjudna att nypa en kille i rumpan, men vi tackade lite fint nej haha. Killen skulle gifta sig och hade svensexa haha.
På eftermiddagen åkte vi hem och fixade oss och sen bar det av ut och tog kort till en tävling, kanske kanske länkar till hemsidan lite senare ;)
Och sen så tog vi bara det lugnt på kvällen och jag sov där.
Annars idag så har jag varit med min amiga favorita och nu på kvällen tog vi våran mysiga promenad men fan va kallt det börjar bli nu alltså. Jag vill liksom inte inse att det börjar bli höst och att man måste ha varma kläder på sig hehe,, ne jag gillar det inte alls!

Här är lite kort från i lördags!






Beso
/


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så fin och snygg Sanna!:)

2009-08-31 @ 14:47:13
Postat av: nicole

hhahahh! Skulle lugnt tackat ja! hahha nerå ;P

Hetishar, seriöst ni kmr lugnt vinna dom andra... (no comments at all!)



Love ya

2009-09-01 @ 22:19:38
URL: http://nicoleangten.blogspot.com
Postat av: Marcus

fixa större upplösning, det är så kornigt, bra fotograf och fin modell. Vem var Fotografen?

2009-09-15 @ 11:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0