-ett underbart dygn på en underbar båt

Igår kom jag hem efter ett dygn på Silja Galaxy. Jag och min älskade vän Nicole hade super duper trevligt!
Vi har skrattat och flamsat och dansat, jadu, vi har dansat tills våra fötter värkte och det knappt gick att gå. Sista biten till hytten ville jag bara krypa alltså, jag och Nicole haltade oss fram i korridoren. Det enda tråkiga var ju att vi missade karaoken alltså. Men annars har vi haft det jätte kul verkligen.
Tänkte lägga in lite bilder ifrån kryssningen!

I bussen påväg till Stockholm

Vi fick sitta ett tag och vänta på att få gå på båten

hihi..?


<3

älskade neon<3


gillar den här bilden på nått sätt, alltså att det speglar sig i spegeln och sånt, fattar ni? haha

lovely slush<3

I love u<3

Lite tomt igår måste jag säga alltså..

neon<3


Tack för en underbar kryssning min vän hihi <3

Beso
/

Kommentarer
Postat av: Nicole

tack själv för en crazy cryzzning min kära vän :)<3



btw, ser ut som ja har världens största näsa på varenda jövla kort vad e detta????

2009-08-09 @ 21:12:15
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0