-första riktiga skoldagen

eller inte riktigt "riktiga" dagen för vi hade inga vanliga lektioner liksom men vi gick hel dag och sånt!
Det kändes faktiskt rätt så bra :)
Jag slutade vid halv 1 och då åkte jag till Carlforska och väntade på Nicole, fick vänta i ungefär 40 minuter tills min amiga slutade haha.
Annars idag så har jag varit hemma hos Nicole, snacka om att vi var trötta direkt när vi kom hem la jag mig i soffan och orkade inte flytta mig och det slutade med att jag nästan somnade. Men sen rykte vi upp oss och gick och fixade världens godaste is latte, love it <3 Sen åkte jag hem ett litet tag och mötte upp Nicole lite senare igen och vi tog en kvällspromenad och pratade en massa massa b.la om den 5e september höhö ;) 



Beso
/


Grattis Armando <33

Kommentarer
Postat av: nicole

jättefint kort <3

känns så bra att ja har dig...

seriöst nu är de verkligen ett sånt där moment när man bara vill dra, när man bara vill gråta... när man bara vill ha dig här o få tröst av.

En sån stund när allt känns fel, och allt går fel...

När man vill att männskor ska förstå de som betyder så mkt för en... de som står en närmast borde ju ändå fan förstå... men så är det inte.

En stund då jag längtar efter att gå ut gymnasiet, börja nytt liv, från sverige... från dom som sårar en.

Vill du dra utomlands med mig om 3 år...?

Fan ja kan inte vänta så länge, vill bort nu.

Fan vilken underbar känsla av frihet om vi bara skulle ta tåget och dra. Bli insmugglade nån stans där ingen aldrig mer hittar en.

Jag älskar dig Sanna, tack för att du är min amiga favorita, alltid!

Love ya <333

2009-08-28 @ 20:11:57
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0