-Silja Galaxy

Hola!
Tänkte börja med att berätta om helgen, i fredags blev jag firad lite mer hihi, jag fick pengar och ett halsband, hihih! :D
Efteråt gick jag och Josefine hem till henne och bara tog det lugnt och kollade lite på tv, sen runt 10 så kom armando och mötte upp mig och vi gick hem till Alexis. Vi satt och chillade där ett tag och det var jätte trevligt! Kom hem runt 2 kanske.. och så. Men när jag kom hem blev det lite ändrade planer eller vad man ska säga, men efter lite omständigheter ordnade sig allt. Så måste bara skriva Tack armando! :)
På lördag morgon gick jag hem till Josefine med hemska hemska skavsår, stora blåsor på "trampdynorna" och det blödde från hälen, usch usch, inte kul! På eftermiddan var vi tjejer ute och grillade, det var riktigt mysigt, det var så länge sen vi var samlade alla 4 liksom! Och på kvällen drog vi hem till Deni på en typ "chillfest" eller vad man ska säga, det var inte så mycket folk och ganska lugnt, riktigt trevligt :)
Sen gick jag, jossan och Nickan hem till mig och sov hehe!
På söndagen satt jag och Nickan ute och solade ett ganska bra tag på dagen och sen vid 4 åkte vi hem till henne och spelade crocket och sånt, och vid halv 7 hämtade mina brorsor och Markus upp oss och vi åkte ut till lövudden och grillade, väldigt trevligt, förutom alla jävla myggen, haha. När vi tyckte att myggen blev alltför jobbiga åkte vi hem till mina brosor och kollade på film.

Och nu är det såhär va, att Jag och min älskade amor Nickan ska på kryssning på onsdag!!
Underbart hihih, vi åker med Silja Galaxy, åker på onsdag kväll och kommer hem på torsdag kväll. Hihi längtar!! :D



I love u<3

Beso
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0