-mysig söndag

vaknade vid 11 imorse av att klockan ringde, och jag var verkligen deader than dead fan, (hahaha nickan? ) skulle lätt ha kunnat sova många många timmar till. Men men det var bara att pallra sig upp och ta cykeln till stallet och va där i ungefär 30 min, mysigt! När jag kom hem ringde min kära kompisNickan och frågade om jag hade lust att komma ner på stan, så åkte ner dit och jag köpte en riktigt mysig sjal en grå stickad :)  Efter stan åkte vi hem till henne och skrattade riktigt ordentligt åt en massa gamla gamla kort haha! Sen lite senare kollade vi på "Hey baberiba" älskar det där programet måste jag säga, helt amaizing!






fem steg framåt och tio steg tillbaka
and here we go again

Beso
/

Kommentarer
Postat av: nicole

hahahaha, my lovely deader than dead ;)

på tal om död... shiet ja är rädd med det där i huvet ...

Hoppas du får en bra skoldag haha ;D<3

2009-08-24 @ 10:15:36
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0