-sista dagen på lovet..

Jahapp, så var sista dagen på sommarlovet slut och imorgon börjar skolan igen.
Som jag skrev igår så ska det bli väldigt spännande men självklart vill jag fortsätta att ha lov.
Men idag då, har jag varit på stan med mina kära flickor Jossan och Nicole. Vi gick och åt på Wayne´s och sen köpte jag även en latte också, mums hihi.. annars gjorde vi inte så mycket vi gick runt i affärer och sen följde vi med Jossan när hon skulle klippa sig!
Nu på kvällen så har jag varit ute och gått med Nicole, de var riktigt trevligt. Det sista vi sa till varandra va "lycka till i skolan imorgon" för nu går vi våra egna vägar och börjar på olika skolor, första gången på jag vet inte hur många år så kommer vi inte att ha varandra i skolan, fan va sorgligt alltså... Men de kommer att gå super endå..hoppas jag :)


Beso
/

Kommentarer
Postat av: nicole

we´re unbreakable friends ;)<3

2009-08-23 @ 22:16:54
URL: http://nicoleangten.blogspot.com
Postat av: nicole

we´re unbreakable friends ;)<3

2009-08-23 @ 22:17:39
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0