-snart slut..

fan, nu är sommarlovet verkligen snart slut.. och saker och ting börjar återgå till det normala igen. Som idag t.ex så hade jag första ridlektionen vid 5 och vid 7 började mötet, så när jag gick till min cykel vid 9 och var helt slut så tänkte jag fan.. skola imorgon, men där hade jag fel hehe,, börjar ju som sagt på fredag, men jag kände samma trötta känsla som jag gjorde när skolan var igång i våras. Det är det jag verkligen inte längtar till hehe, att vara så himla trött och inte orka göra någonting pga att det är så mycket i skolan. Men självklart så ska det bli jätte spännande att börja nu igen, eftersom att jag börjar i en ny skola och allt sånt! :)


Vem behöver såna här dagar?
inte jag iallafall.

Beso
/


Kommentarer
Postat av: nicole

got the same feeling... :(<3

2009-08-23 @ 22:19:42
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0