-


Give me a dancefloor,
give me a DJ
give me a record
forget what they say
couse I need to go, need to get away tonight!

Shit jag har aldrig varit med om att det har stått såhär still i mitt huvud när jag ska blogga hehe, men jag ska försöka skriva lite endå!
Igår var vi hemma hos Deni, riktigt trevlig kväll blev det.
Vi kom dit lite sent men det gjorde inget, vi hade lika kul endå.
Riktigt skön musik, sköna människor och allmänt trevligt. (även fast det var lite väl många dryga fjortisar där!)
Den större delen av kvällen ägnade vi åt att dansa och bara ha kul hehe!
Nu ska jag gå och vara lite social med Josefine och Nicole som väntar på att jag ska bli klar :)
Juste,
ikväll så åker jag, nicole, josefine, gehan och kanske magda, hem till nicole och ska bara ta det lugnt där! :)
Skriver kanske senare ikväll eller imorgon.
Puss
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0