-070609

Som sagt så åkte vi hem till nicole igår, de var väldigt trevligt,
även fast kvällen inte riktig blev så som jag hade tänkt mig..
det blev bara för mycket..but i guess it was right.
Men men iallafall igår så beställde vi tjejor lite pizza och sånt mys och nickan drev med mig och jossan att hon skulle driva när hon skulle ringa och beställa pizza. Och tror ni inte att hon gjorde de eller?! Shit jag och jossan höll på att skratta ihjäl oss. Hon ändrade rösten totalt och ba: tjeeena tjeeenare! och sen fortsatte hon så när hon beställde och gud va vi skrattade efter.
Men de är inget jag direkt rekomenderar för vi höll på att bli utan pizzor bara för det, dom trodde att vi bara drev och var påväg att inte ens göra iordning dom haha.
Sen kollade vi lite på film och sånt och jag och jossan lyssnade på musik och sjöng som bara den medans nickan och gehan hade dragit iväg ett tag.......... hahah!
Sen stack jossan hem vid 10 och vi följde med Gehan till bussen vid 11, eftersom att det var sista bussen som gick då, fast det slutade med att steven kom och hämtade honom..
När vi kom hem så somnade jag i soffan ett litet tag men vaknade när nickans föräldrar kom hem så blev jag pigg igen och vi satt och pratade med dom till ca kl 3.
Sen la vi oss ner i soffan och skulle kolla på tv, men tydligen så somnade vi båda och jag vaknade plötsligt efter ett litet tag som kändes som bara några minuter..
Nickan slog till mig och jag ba: va fan vill du? hahah så glad blir jag när nån väcker mig. Hon ba: alltså.. klockan är 5.. Jag var så himla trött så kan ni tänka er hur jobbigt det var att gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna och sånt? haha jag halvsov hela tiden usch usch.
Men somnade sen kanske vid halv 6 och vaknade vid halv 1 av att pappa ringde, haha.
Annars idag så har jag inte gjort nånting, bara tagit det lugnt!
Jo, jag måste bara säga att det faktiskt var en sak som hände igår, som gjorde mig så jävla glad!
Puss
 /

Will I wake from this pain?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0