-grattis min artonåriga vän

Josefine fyller 18 hela år idag, helt sjukt va tiden går fort, känns som de var igår både vi satt på vetterslund och gungade haha, men det har faktiskt hunnit gå 10 år sen den dagen, och flera år kommer de bli! Grattis min lovely friend!  Känns väldigt surt att jag inte kunde åka hem till Jossan idag, är tyvärr fortfarande sjuk, vaknade imorse med 38,8 graders feber, inte så kul och ännu ledsnare blev jag när jag kollade ut genom fönstret och såg en stor sol på en klarblå himmel. Låg i soffan hela dagen och ville bara ut och sola, men men.. Urban kom iallafall hem med nya ipren och hostmedicin och halstabletter, så snällt! Juste haha jag råkade somna ett tag på eftermiddagen,
och så ringde magda och väckte mig,, men jag fattade inte att det var min mobil som ringde, och jag fattade inte hur jag skulle svara men sen svarade jag och ba: mmm...? hon ba: oj förlåt väckte jag dig? men då typ trodde jag att hon stog brevid mig så jag ba kollade runt i rummet och sen typ " aha telefonen.." jag ba: nej det gjorde du inte.. hon ba: haha jo
jag ba: ehm.. ah faktiskt..
Imorgon ska det regna också, kul! Puss /
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0