-lite bränd, eller vad sa du?

Den här helgen har jag faktiskt hunnit med mycket, i fredags började jag äntligen att friskna till lite men tog de ändå lugnt och firade midsommar hemma med familjen,
vi hade jätte trevligt, åt gott, kollade på sällskaps resan den där när dom åker båt och sånt!
I lördags ringde pappa och väckte mig ganska tidigt och han kom och hämtade mig vid 12 tror jag och då åkte vi iväg till Göteborg, de var riktigt trevligt, åkte hem igen på söndag morgon.
Var hemma igen vid 2 tiden på dagen och då gick jag över till Josefine, och vi bakade tårta och sen kom hennes syskon dit.
Efter det åkte jag hem till nicole och jag sov där.
Vi kollade på Sällskapsresan när dom är på Kanarieöarna, hahah fyfan vad jag älskar den där filmen!!
Sen skulle vi även kolla på The bodyguard men som vanligt somnade jag och nickan fick kolla själv, shjyyst!
Och idag då, då har vi legat ute och solat från ca halv 12 till halv 5, riktigt skönt, men I´m burned fyfan alltså, att man aldrig lär sig att smörja in sig med solkräm i tid, jag gör alltid om samma misstag hehe.
Puss
/

I was so misunderstood.
Did everything that people told me to, cuz I should.
I was always so afraid of going my own way.
Time to stop thinking about it.
It's all out there, just gotta grab it.
I'm letting go of all my doubts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0