-lugna dagar på stranden

Nu har jag inte skrivit på jätte länge, men dom senaste dagarna har jag spenderat antingen hemma på tomten eller på stranden med mina underbara vänner. Har alltså solat hela veckan, så otroligt härligt! I torsdags kväll började kvällen med att jag och Nickan tog bussen ner på stan, där skulle vi kolla på rix tillsammans med Linda, malle, anna m.m det var lika bra som alltid, mina favoriter var Janet Leon, Erik Hassle och självklart Chris Doughtry! Efter rix fortsatte vi hem till Malle som skulle ha 18-års fest, riktigt riktigt trevligt var det! Och i fredags var hela familjen hemma hos Nickan vi grillade och sånt mysigt!



 



R.I.P Michael Jackson! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0