-shit, lov förfan!

Jag kan inte riktigt fatta det än haha, sommarlov, nu liksom....
Det är helt otroligt, så jävla skönt!
Men innan jag skriver om avslutningen så ska jag berätta om niornas avslutningsmiddag igår!

Klockan 5 kom bussen och hämtade oss i skolan, och det bar av till Lövudden.
När vi kom dit fick vi förrätt, det var sådär, toast med skagen röra, gillar inte räkor och sånt så, men annars helt okej!
Efter det delade lärarna ut några diplom och jag fick ett för årets "hemmafixare" och det kan jag hålla med om, har gjort det mesta hemma, men liksom vadå det har ju funkat endå! :)
Sen åt vi mat och sånt, och så delades det ut lite mer diplom och lite sånt!
Efter allt sånt så dansade vi hela kvällen, först var både jag och nickan väldigt blyga men sen så liksom vi ba " vafan sista kvällen med alla nior nu kan vi göra bort oss hur mycket som helst" och så släppte allt och vi dansade hela kvällen!

Idag så var det som sagt avslutning.
Ojoj vad sorgligt det var, men det känns endå så himla skönt. Vi satt alla nior längst fram och dom flesta grät, det var jätte sorgligt hehe, speciellt när vi gick och sa hejdå till alla, då kom tårarna igen hehe!
Vi fick gå upp på scenen också och ta emot en blomma också. Och efteråt fick vi blommor av Mamma och ubbe, Nickans mamma och pappa och nickans mormor och morfar! :)
Sen åkte vi hem till nickan och bara tog det lugnt, solade och hade det mysigt med lite milkshake!
När jag kom hem, hade jag ingen aning om vad jag skulle hitta på, då ringde Magda, räddaren i nöden heheheh! Och frågade om jag ville hänga med till löga med Alex och Linn.
Så det gjorde jag, det var jag, magda, linn, alex, dennis och Deni, vi hade det väldigt trevligt och så, men sen drog jag , magda och Deni till piren och jag tog en massa kort med Denis kamera hihi!

Här är lite kort från igår och idag, kommer mer kort från själva avslutningen sen!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0