-Spex

Träffade Lindisch och Malle på stan och vi gick och tog en fika på Wayne´s, satt i flera timmar och pratade och skrattade och hade de hur trevligt som helst.
Vi planerade även en liten resa i sommar, så man får väl hoppas på att den blir av, sjukt kul verkligen! Tack för idag tjejer, ni är bäst alltså! <3
Sen stannade jag kvar på stan ett tag och träffade Gehan, Michael o hela gänget typ hehe, trevligt trevligt :)
Och efter det åkte jag hem till Nickan och tog de lugnt! :)
Nickan skickade lite kort ifrån spex fotograferingen nyss, så jag tänkte lägga in några kort här. Tyvärr så tog vi inga kort ifrån när vi väl skulle fotas men jag vet att Cassandra iallafall gjorde de, och hon skulle skicka korten tilll mig sen.
 

Så vad tycks?
Paris Hilton och Nicole Richie.
Haha jag var tvungen att avsluta med den absolut bästa bilden, fråga mig inte vad jag gör, för jag har ingen aning! Puss /


Kommentarer
Postat av: towee :)

hejsan, vilken fin blogg du har!

rolig innehåll osv!

- kolla gärna in på min blogg och säg vad du tycker.

jag skriver mina åsikter och djupa inlägg.

tillexempel om barnen i afrika, kolla gärna på det inlägget!

- http://ttowie.blogg.se

om du inte kollar in den, missar du något!

2009-06-04 @ 22:30:12
URL: http://ttowie.blogg.se/
Postat av: bam bam

ja det var verkligen jättemysigt att fika med er <33 det var liksom så längesen och vi får försöka göra så att det inte blir så långt emellan gångerna. du är bäst sannisch <33

2009-06-08 @ 00:23:00
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0