-uhuh, underbart väder, eller vad?

Efter skolan så åkte jag och nickan ner på stan och skulle leta avslutningsklänning.
Och jag hittade en underbar klänning!
Det är svårt att förklara hur den ser ut, så nu får se sen när jag hinner ta kort på den!
Sen köpte jag även lite underkläder och ett nagellack. Jätte fin blå färg på nagellacket.
Jag och Nickan sprang runt på si så där varje affär vi såg för att vi inte hittade någon klänning först haha, lite panik fick vi allt! Så efter allt springades i affärer så blev vi ganska trötta och gick och fikade men en underbar is latte, åh det bästa som finns verkligen!
Tänk er liksom en varm dag men kanske 30 grader i solen och sen sätta sig och dricka en is latte, hur underbart låter inte det?

Imorgon har jag sov morgon och börjar efter lunch vid 12, för min lärare tyckte att varken jag eller nickan behövde hade något att göra på dom 2 första lektionerna, så vi behövde inte komma dit.

Nu ska jag gå och måla naglarna och kolla på Gossip Girl!
Puss
 /

Kommentarer
Postat av: anna

jaaag saknar dig Sanna :( <3<3<3<3<3

vi måste träffas SNART!

ska du va med på malles 18 års fest????

puuss <3<3<3

2009-06-04 @ 18:18:46
URL: http://annapannkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0