-ujuj upp i luften

Oj oj, hörrni vet ni vad?
Idag har jag flygit ett sånt här mini lite plan.
Shit vad jag var rädd, helt sjukt.
Steven ringde mig helt plötsligt när jag och Nickan satt ute och solade, snackade skit och drack världens godaste is latte!!!!!! mums.
Iallafall så ringde han mig och ba: vill du flyga flygplan med mig?
Jag typ ba: Say what?! och började asgarva
men han var helt seriös hehe och sa att han skulle komma och hämta mig direkt och massa.
Så han och Gehan åkte till nickan. Gehan stannade kvar där medans jag och Steven åkte till flygplatsen.
När vi kom dit blev jag genast jätte nervös, för fyfan vad jag är flygrädd!! Men vi satte oss i det där lilla planet som det bara fanns 4 platser i, och åkte ut på startbanan. Och när vi lyfte så var jag så himla rädd och satt och kramade sönder Stevens hand hahaha.
Liksom planet höll för fan på att blåsa iväg med oss, det åkte upp och ner och åt alla håll typ, men vi kom ner säkert och bra.
När jag klev ut ur planet var jag heeelt krit vit i fejjan och typ helt borta haha, usch är så himla flygrädd alltså!
Men jag är sjukt stolt över mig som vågade!
Här är lite kort: (hade tyvärr ingen kamera med mig, och min mobil ändrar inställning av sig självt så korten blev väldigt små)
Puss
/




 

Kommentarer
Postat av: anna

lägg ut en bild på steven! :D

2009-06-09 @ 22:49:37
Postat av: Anonym

Fan vad modig du är som flyger :D haha

2009-06-16 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0