-2010-06-06

Den här helgen känns det som om jag har hunnit med ganska mycket tycker jag faktisktk! :)
Jag kan börja från i torsdags, det var en ganska händelserik dag hehe..
Jag slutade tidigt som vanligt, så jag och Alexandra åkte ner på stan och gick runt där ett tag sen åkte jag hem till mig och la mig ute och solade, as skönt!
Vid halv 5 blev jag skjutsad till stallet, när jag kom dit gick jag som vanligt och skulle ta in hästarna, den här dagen skulle alla in. Så jag började med att få med Lotta över diket och sedan sprang Ugly och Colombo över själva och sprang som galningar upp mot stallet medans Cleo inte alls ville komma upp. Så jag tog tag i hennes grimma och gick med henne mot diket men hon ville inte hoppa.
Så jag tänkte visa henne att det inte var farligt så jag hoppade över före och när jag precis hade landat på andra sidan bestämde sig Cleo för att hoppa hon också.
Innan jag hann komma undan ordentligt så landade hon på min fot och jag ramlade framåt, vilket måste ha fått henne att bli lite förvirrad så hon kastade sig åt sidan och snuddade med hovarna över min rygg och sedan fick jag en hov i huvudet.
Och hon sprang iväg med världens fart.
Jag reste mig upp och kände försiktigt på huvudet och när jag tog bort handen hade jag en stor blodfläck i handen och sedan började det rinna, neråt in i örat och ner på halsen.
Och panik det fick jag kan jag säga!
Jag sprang så fort jag kunde upp till stallet och ringde min låtsaspappa som inte ens hade hunnit komma hem än. Han fick vända och hämta mig.
Sen åkte vi till akuten, och när jag väl hade lugnat ner mig sen när vi satt i bilen så kände jag hur ont jag hade i min fot.
Vi kom fram till sjukhuset vid halv 6 kanske. Och efter ett tag kom mamma och hämtade Texas som satt kvar i bilen eftersom Urban inte hunnit hem och lämnat honom. Och då kom min älskling också.
Vi blev kvar till ca halv 10, det var ingen fara med mitt huvud, det var bara ett sår, men inget som behövde sys.
Och jag röntgade foten också men den var bara rejält stukad.

I fredag var jag ledig så jag åkte hem till mig när Erik skulle till skolan vid 9, då la jag mig ute i solen och vilade.
Sen vid 2 ungefär åkte jag ner på stan och mötte upp min älskling som hade slutat och även Josefine,
och ÄNTLIGEN hittade jag mig en bikini!!!
Det blev en underbar rosa!
På kvällen åt vi hos Eriks mamma och sov även där.
I lördags kom pappa och hämtade upp mig och då bar det av till stallet med Erik och vi var ute och red i 1 timme kanske, gick as bra för oss båda!
Efter det drog vi till Rocklunda och grillade med Usek, trevligt.
Och sen åkte vi hem till pappa och grillade lite där också, och sov där.

Idag så åkte Erik iväg vid 12 för att spela golf, medans jag satt ute och solade hela dagen, jätte skönt verkligen!
Och nu sitter jag här hemma hos min kära älskling och ska sova här, hur mysigt som helst :)














Lite kort ifrån helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0