-2010-06-22

Halloj!
Såhär har min dag sett ut idag..
Imorse vaknade jag bredvid min älskling och jag kröp upp ur sängen medans han låg kvar och sov hihi.
När jag kom till jobbet åkte vi direkt ut till Skultuna och så fick vi vara kvar där hela dagen, och det blev en lååång dag kan jag säga, timmarna gick väldigt sakta.
Vid 4 tog jag cykeln hem och Erik skicka sms och sa att han var tvungen att åka till erikslund först.
Så jag tänkte inte så mycket mer på det och cyklade hem.
När jag kom hem så gick jag upp till mitt rum och på sängen låg en jätte söt lapp från min älskling och jag sa högt för mig själv: awww!
Och sen gick jag mot min garderob och påvägen dit ser jag ett par ben under mitt skrivbord och vet ni vad?
Där sitter han, hahah min underbara pojkvän.
Så söt han trodde jag skulle sluta mycket tidigare så han hade setat i ungefär 1 timme haha!

Senare på kvällen tog jag mig ut till mina pållar hihi.
Jag och Fia tänkte upptäcka en ny ridväg men det blev inte så lyckat utan vi fastande mitt i skogen hehe, men hem kom vi iallafall!

Nu ska jag sätta mig vid tvn och käka lite glass sen sova!


Kommentarer
Postat av: erikhjärtasanna<3

haha ja sen får du ju inte missa att jag filma dig ;)<3 jag älskar dig så mycket! du är underbar<3

2010-06-22 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0