-Sommar,sommar,sommar

Nu har jag inte skrivit på helt sjukt länge, IGEN.
Men jag har haft fullt upp!
Det har gått 1 vecka på sommarlovet och jag är klar med första veckan på sommarjobbet, har bara två veckor kvar nu.
På jobbet får jag göra allt möjligt som t.ex måla, städa och rensa ogräs och såna saker.
Inte riktigt min grej, men det rullar på!
Efter jobbet har jag åkt direkt till min älskling dom flesta dagarna.
Kan ni tänka er att jag blir avudnsjuk när klockan ringer 6 på morgonen och jag måste smyga upp medans han ligger och sover, hm.... hahah!

Min pärla har blivit blockhalt, hon har ont i en muskel i sitt ben och kommer ha boxvila i ca 10 dagar, och sen om det går bra kan vi sätta igång henne lite smått, genom att först gå med henne och sedan skritta osv.

Igår beställde jag en ny mobil till mig hihih!
Jag beställde en LG GT400, jag är överlycklig! :D

Tänkte lägga in lite bilder från veckan!












Kommentarer
Postat av: erikhjärtasanna<3

fint med LG GT400 :D den är snygg, hoppas du kommer bli nöjd med den :) fina bilder! jag längtar att få se dig, imorgon :) älskar dig!:)<3 är hemma nu btw<3

2010-06-22 @ 20:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0