2010-06-02

lovet börjar närma sig nu!
Är så lugnt och skönt i skolan just nu, knappt några lektioner och sånt underbart!
Igår hade jag en lektion på morgonen så jag slutade kl 12, då åkte jag ner på stan med magdoos och vi satt på mc donalds ett tag och gick runt lite, sen efter någon timme kom min baby och josefine ner på stan också.
Det var underbart väder!
Och idag har jag varit ledig! Det ni, höhö så jävla underbart!
Sov hon Erik inatt, super mysigt!
Idag har vi vart på stan ett tag och sen åkte vi hem och solade. Så skönt.
På kvällen åkte jag och red, det gick helt okej jag var inte fullt taggad för det, men det gick rätt bra iallafall.
Åh jag funderar på att ta en promenad nu, det skulle väl va nått :)



Kommentarer
Postat av: erikhjärtasanna<3

vi får ta promenad på fredag ;)<3

2010-06-02 @ 23:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0