-2010-09-28

Halloj!
Idag var det en lång dag i skolan, 8 - 4.
Träffade min vän NA på carlis och efter ett tag åkte vi ner till stan och träffade Erik och vi gick till Waynes och fika, gott gott!
Efter det kom Fia och hämtade mig så åkte vi till stallet, när vi kom dit var det bara att ta ut hästarna och så visade hon mig några nya vägar, as bra!
Red på en lång lång lång grusväg, där man både kunde trava och galuppera, och sen en skritt väg där hästarna får jobba lite när dom går!
Jätte trevliga rundor, men väldigt kallt ute.
Och nyss åkte min bebbuu hem, saknar honom redan.. <3

Imorgon åker mamma och urban till Gran Canaria, och jag är inte alls avudsjuk nejdå, fy fan jag vill också....! :(
Och imorgon är det en kort dag 8:30 - 12:00 skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0