-2010-09-29

Halloj!
Nu har jag precis pluggat klart allt jag hade i läxa, nästan iallafall hihih!
Så nu ska jag ta och städa lite och sen blir det att kasta sig i soffan och kolla lite på tv/sova haha.
Inatt vaknade jag vid 3 och tänkte "vem fan är uppe nu?!" och kom på att det var mammsen och ubbe som var uppe och sprang, och innan jag somnade om hann jag tänka "ååh jag vill också upp nu :("
Sen somnade jag och ca 1 timme senare blev jag väkt och så kom dom in och sa hejdå till mig, och när jag hörde ytterdörren stängas så började jag nästan gråta,... men jag somnade om snabbt och sen vaknade jag och då var det helt tomt i hela huset, inte ens hunden var hemma. usch..
Nu ska jag börja städa innan jag börjar böla igen här i min ensamhet haha,
snart kommer min älskling också då ska vi laga maaat, är as hungrig hahah!


Kommentarer
Postat av: Anna

vilken söt bild! <3

2010-10-02 @ 14:05:50
URL: http://annaalinderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0