-Macbook

Hej hopp!
sorry för min dåliga uppdatering men jag har haft fullt upp, eller inte riktigt det har varit super lungt i skolan men de känns som om jag har vart sängliggande hela veckan fast jag endå har vart i skolan, knäppt?
Just nu sitter jag här iallafall med min pojkväns nya macbook, den är grym...
Kanske borde köpa en jag med?
En annan sak jag inte hunnit berätta är att jag har skaffat en ny telefon, en samung galaxy 2, älskar den redan!
Men nu ska jag låta erik leka av sig med nya datorn och låta honom hålla på.
Hörs mer sen.
Pusspuss
efter mycket skratt har vi nu fixt fram några extremt fula bilder haha.
we´re so in love, lalala hahah

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahaha klockrena bilder verkligen! jag har också den där inställningen på min data och de är verkligen as kul att ta kort med den! :P <3

2011-08-31 @ 14:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0