-2011-01-11

Tänk att jag har så svårt för att skriva 2011, skriver hela tiden i rubriken 2010... hm... får nog träna på det där!
Är inte riktigt van hehe..
Men men idag iallafall, så har jag varit i stallet,
och hästen va inte så rolig när hon ville hoppa upp och ner i en 1 meters snö hög så jag åkte ner i den och sen leka jaga med mig tillbaka till stallet, men tur att jag har varit så lugn och harmonisk idag så jag var bara glad och sprang efter med ett leende.. inte riktigt kanske men nästan ;)
Och nu iallafall så är Desperate housewives 2 påväg hem till mig och jag är överlycklig, kan inte vänta!!
För några dagar sen kom min beställning från nelly.se
är super nöjd med allting måste jag säga!
Förutom att leggingsarna inte passade så dom har skickats tillbaka och hoppas på att jag får nya snart :)

Nu ska jag kila iväg för att kolla på det sista desperate housewives avsnittet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0