-2011-01-13

Haft en riktigt skön dag!
Dagen började med att jag vaknade upp bredvid min älskling och när han åkte till skolan fortsatte jag att sova.
Vi lunchade tillsammans med Nicole och sen följde hon med till min skola där jag bara behövde vara i 1 timme så skönt.
På eftermiddagen tog jag erik och Nicole en fika och sen åkte jag hem för att åka till stallet.
Jag fick sällskap av min kära mamma i stallet och även min hund.
Stackars Texas var så rädd för hästarna haha.
Men det var kul att ha med dom!
Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt,
jag gick på en kvällspromenad med Texas, lite läskigt eftersom att det var så mörkt men det gick super.
Och nu har jag precis tvättat bort min ansiktsmask som jag och mamma hade på oss, det var äkta lera från döda havet, skit bra, känns så fräscht i ansiktet nu!

Idag kom förresten min desperate housewives box hem också hihi, är så glaaaad!
Och jag har även fått min kära pojkvän att bli helt beroende av det!! :D


så fina vi är! :D

Kommentarer
Postat av: nicoliiiita

HAHAHHAH faaan va söta ;D<33

2011-01-14 @ 16:01:04
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0