-2011-01-28

Haloo.
Hur har eran helg vart hittils?
Min har varit bra, efter årsmötet på rockis gick jag hem till erik och vi spelade cod och kollade på film som jag skrev igår hehe.
Hade super trevligt.
The human scentipiede var bra, otroligt äcklig bara men det var ju ettan också så man förväntade väl sig det.
Men jag har aldrig nånsin vart påväg att spy genom att kolla på en film. Men igår var jag fan inte långt ifrån alltså.
Efteråt låg vi båda helt tysta och höll oss för magen haha hade så ont i magen efteråt alltså. Det var så himla vidrigt... men den  var bra faktiskt endå måste jag säga!
Jag lugnade mig rejält sen efter att jag hade sett "behind the scenes" på den på youtube, då kändes de bättre hehe.
Annars idag så tog vi det bara lugnt och har spelat cod typ mestadelen av dagen, och fan jag blir bara bättre och bättre weho!
Och nu på kvällen har jag bara setat här framför datorn och också kollar på lite sex and the city såklart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0