-En mysig helg hittills!

Har haft en väldigt fullpackad(?) haha helg än så länge men har haft väldigt trevligt.
I går var jag och Madde hemma hos Julia och hade vin kväll, vi hade super roligt verkligen och tyvärr åkte jag innan vi gick ut med jag skulle upp tidigt idag så de kändes bäst så. Jag blev hämtad av snällaste erik som skjutsade hem mig fast innan tog vi ett stopp på mc donalds och åt lite.
Och imorse blev jag väckt tidigt lagom sliten sådär hehe men de rulla på endå åkte till stockholm och hälsade på A och H och lilla söta Leon.
Och nu på kvällen så stannade jag förbi på Beccas 20års fest och åt god mat, trevligt trevligt!
Men det blev en tidig kväll för mig så nu har jag bara setat här och kollat på härliga sex and the city.
Snart ska jag nog lägga mig så jag orkar upp imorgon!


Lilla söta Leon! (Jag beställde hem lite kläder för några dagar sen från thailand och fick dom i fredags, b.la denna söta topp!)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0