-Mitt nya hälsosamma liv!

Efter skolan idag så mötte jag upp Josefine på stan och vi gick runt på stan och fikade lite som vanligt.
Vi har iallafall bestämt (eller jossan började redan för ett tag sen) att vi ska börja bli lite nyttiga och inte fika med massa onyttigt och äta godis m.m och även börja träna lite smått (situps, rygglyft, cykla till skolan) lite enkelt liksom. Sen har vi bara en dag i veckan som vi får äta lite onyttigt, jossan har lördagar men jag känner faktiskt för fredagar, jag har alltid ätit fredagsgodis istället för lördags godis ;)
Jag känner verkligen att jag vill bli lite vältränad inför studenten och så, så nu jävlar ska jag ta tag i detta.

Nu har jag till och med skrivit ut det i bloggen så nu kan jag ju inte fuska, eller hur?..


inte nog med att jag vill tillbaka till värmen men jag vill stråla lika mycket som jag gjorde förr.

Kommentarer
Postat av: josefine

Detta ska vi klara LÄTT! väg dig nu sen sätter du ett mål :D <3

2012-01-16 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0