-2012.-06-21

Heej!
Idag har jag inte hunnit blogga nåt, men imorse när vi vaknade eller ja typ vid 11 så åkte vi hem till mig för att sola, det var så himla skönt med bra väder igen! Lite färg fick jag nog allt. Hoppas på bra väder imorn igen så jag kan ligga och ha de skönt i solen och kanske även använda poolen för första gången iår??!
På em cyklade jag över till min fina vän Magda, det var så länge sen vi sågs så vi hade massor att ta igen även fast vi pratar tusen gånger om dagen var det massor vi hade missat.
Så det blev en underbar kväll med massa skratt, flams och trams.
Nu börjar klockan bli väldigt mycket och jag väldigt trött så goodnatt!!
 
Mumsiga grönsaker o dipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0