-2012-06-24

Godmorgon!
Hade ni en bra midsommar? Det hade jag, vi var en bit utanför västerås och grillade, sköt lerduvor och spelade lite kubb m.m. Det var väldigt trevligt. Jag kom hem ganska tidigt ca halv 1 så det var rätt skönt så jag var pigg och utvilad på lördagen sen.
Igår var jag med erik hela dagen jag satt i min hörna och kollade på Greys och han satt i sin och spelade haha, men de var super mysigt!
Idag tänkte vi ha en hel dag och fortsätta kolla på lost.
 
Imorgon är det första jobbdagen för 7 veckor framåt, de känns lite konstigt att börja gå upp tidigt igen när man har vant sig vid att h sovmogon varje morgon. Efter jobbet så ska jag ha min första körlektion också. De känns så skönt att verkligen komma igång på riktigt nu för nu blir det hård körning verkligen haha ne men jag måste ha körkorten innan slutet av augusti så de är bara att köra på.
Och på kvällen ska jag förmodligen träna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0