-2012-06-27

Heej!
Sorry för dålig uppdatering, men dom senaste dagarna har jag jobbat,.. jobbigt jobbigt... men de går rätt bra en så länge iallafall. Och i måndags hde jag min första körlektion och om jag får säga de själv så gick de jävligt bra alltså!! Så himla roligt.
Igår var jag förresten på det roligaste passet jag hittils vart på, nämligen ett box pass, shit va jobbigt det var men det var fruktansvärt kul så dom där 75 minuterna känndes knappt som 30 typ.
Och på kvällen åkte jag hem till erik och hade myskväll där framför lost hela kvällen och jag kunde dock inte somna vilket resulterade i att jag stängde av klockan när den ringde imorse så jag vaknade halv 7 istället för 5, ajaj... tur att jag har flex :)
Efter jobbet idag så cyklade jag och erik till erikslund och shoppade lite, jag köpte skor, en kjol och tre linnen. Super fint alltihop.
 
Nu ska jag kika lite på greys och sen sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0