-Long time no see

Hallå hallå!
Nu har min blogg tyvärr varit mer död än levande..Jag har haft fullt upp tänkte jag säga fast det är inte riktigt sant.
Jag tog ju studenten förra helgen och det kommer jag berätta mer om i ett separat inlägg strax!
Men efter det så åkte jag på halsfluss och var helt förstörd och bara låg i sängen och sov hela dagarna förutom när jag var i stallet en gång varje dag.
Så stackars lilla häst blev dock lite lidande eftersom det inte blev så mycket rida..
Men nu i helgen har jag gått på pencilin och mår jätte bra!! Så i fredags var jag ut på krogen och i lördags var jag på barnkalas och sen har jag vart med erik och njutit av att vara ledig och FRISK haha..
Men nu måste jag springa iväg på träningen det blir ett core pass alltså rygg och mage.
och idag har jag äen köpt en ny dator!! En rosa asus jätte fin! Så nu blir det garanterat mer bloggande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0