-träna <3

Efter träningen idg så blev jag super pigg, ja typ helt hyper och livet lekte. Jag körde till ica och köpte mat inför imorgon och tyckte de skulle bli as kul imorn och jag köpte senaste veckorevyn och solo för att ha och läsa ikväll och köpte lite naturgodis muuums. Så jag fixade naglarna och tog ett varmt och välbehövligt bad och lyssnade på underbar musik. och jag kände mig inspirerad av allt typ haha..
Men sen  gick luften ur mg igen och nu har jag ingen lust med nått igen, så ne hur jag än vrider o vänder på det så har detta inte vart den bästa dagen kanske hehe..
 
Men jag måste bara att säga att de finns fan inge bättre än att träna. Och känslan när man börjar se resultat är ju helt fantastik haha.
 
Nu ska jag käka mitt naturgodis och kolla på GA och sen kanske läsa lite i tidningarna.
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0