-tröööötttt

herregud vad det blåser ute? Det är helt sjukt ju.. orkan på g?
Anyway, alltså herrejösses vad trött jag har vart idag, jag har bokstavligen vart en zombie idag usch usch. Idag har jag vart på utbildning. En utbildning speciellt för mig och Niklas som var tvugna att ha de pga våra nya arbetsuppgifter. Jag vet dock inte ritkigt vad det är jag ska göra nu nästa vecka men förmodligen något med att avsyna kort. Det ska bli riktigt spännande. Jag går kväll nästa vecka och det ska bli så skönt att få sov morgon!! Och jag kommer tydligen att arbeta helt ensam på min avdelning, lite skrämmande!
Jaja nog om jobb det är ju faktiskt fredag så nu under helgen ska jag inte ens tänka jobb haha. Är helt slut efter denna vecka.
 
Strax kommer mina girls hem till mig för lite spakväll först och sen mat och så, sen visar de sig vad som händer.
Så nu måste jag skynda mig in i duschen, hejsvejs.
 
sliten tjej efter en veckas arbete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0