-nytt liv, ny start!

Helt plötsligt slog det mig att jag har en blogg som ligger och "skräpar" läste lite lätt igenom den och insåg att den person jag var då jag bloggade som mest är så långt ifrån den jag är idag. Det känns som om jag har börjat ett helt nytt liv senaste åren. 
Den här Sanna är tusen gånger starkare och mer självsäkrare än den Sanna nånsin kunde tänka sig för nått år sedan. 
Helt spontant tänkte jag försöka börja blogga på nytt igen, (på heltid, inte flera månaders hopp imellan;) 
Min blogg kommer från och med nu handla om livet som sambo tillsammans med världens finaste pojkvän, våran dundersöta hund Luther och min alldeles egna unghäst som jag kämpar med varje dag!
Känns skönt med en ny start och jag är dunder dundertaggad att börja skriva igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0