16 Augusti, Rix festival i E-tuna ;D<3

Idag va jag på rix festival i eskilstuna, jag och Jessica kom dit
lite efter 10 ungefär, så fick man stå utanför scenen och allt typ ända till klockan halv 1
sen så kom Daniel och Alvaro, så då skulle vi springa och heja på dom,
så:
Daniel - Heej (så kramade han mig hehe)
S - Heej
han kände igen oss ifrån sommarkysset :)
Daniel - är ni glada nu när Ola ska sjunga, haha? :D
S- Jaa hahah :P
så fick vi ta kort me han,
sen så tog vi kort me Alvaro också :)
sen när det började så stog jag typ längst fram hehe :P
Det var sjukt kul :)
först var det Linda Bengtzing, sen vare, Nicklas Wahlgren, sen vare ANders Johansson, sen var det Da buzz, sen vare, Danny, sen vare Erik , sen vare, OLAA :D<3, sen vare  Martin Stenmark hehe :)
Och när Erik började sjunga typ så började det ös regna, och det regnade typ hur mycket som helst haha :P
Men det var kul iallafall ;D
Men Ola var bäst haha :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0