31 Augusti, Danny ;D<3

Heey ;D
Idag har jag vart på Danny konsert i Västerås,
asså shit det var underbart!!<3
Vi kom typ 5 och stog och köade :)
så såg vi genom fönstret när han soundchecka :)<3
och sen så när vi kom in så när han sjöng..
han tog i min hand 5 ggr,,
första var när han kom typ fram till oss när han sjöng. då tog jag i hela hans hans
sen så 2a gången nuddade jag hans fingrar, sen så gjorde jag det igen  haha ,
och sen så tog jag i hans arm hehe,
sen så skulle han gå, och då skrek vi : En gång till, en gång till.. osv..
och sen så kom han igen och då sjöng han Stay, ( min favvo låt :D)
så kom han fram till mig och tog min hand och kollade mig i ögonen och sjög.. asså det ögonblicket är helt
obeskrivligt<3
sen så fick jag hans autograf på min biljett, och singeln, och så fick jag kram och han tog kort, på oss, ME MIN KAMERA :D
sen så ville jag gå tillbaka, då fick jag autograf på ett papper :D och en kram och så tog han kort igen :)
sen så fick jag autograf av Oskar ( göken) :)
han var så jävla rolig haha jag garva så himla mycket :D fick 2 kramar, en kram innan vi skulle ta kort och sen en Hejdå-kram :) så tog vi ju kort haha :D
sen gick jag till Danny igen och så tog vi ett grupp-kort det var jag , Danny <3 Amanda , Jenny , Jessica, Linnea och Pernilla :) Danny höll om mig hehe :) <3
sen så fick jag en Hejdå-kram av Danny sen så skulle han gå hehe, :P <333
Tack för en oförglömlig kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0