14 December

Hejsanhoppsan (:
todääy så var jag med Jessica, och vi kollade på Ola när han sjöng på Julgalan :)
Haha och mitt i allt så ba kommer det en kille och ställer sig framför mig..
Han: Hej
Jag : Hej
Han : vill du följa med mig?
Jag : nej faktiskt inte :)
Han : Nehe okej,
så går han hahaxD
Sen så efter julgalan så går vi och ställer oss vid parkeringen, fast vi ser inte bilen nånstans..
Men sen så runt halv 12, så ser vi Therese, och hon betalar så att dom kan åka därifrån, och så ser vi bilen och Jesica ba: Sanna kolla?! :|
jag ba: va ? :P
Så ser vi att Ola sitter i bilen haha, så han måste typ ha gått förbi oss utan att vi har sett det haha ,
sen så går vi förbi bilen, och ställer oss där dom ska åka ut för då åker dom ju förbi oss :)
så när dom åker förbi oss, så kollar Ola först lite snabbt på oss och sen kollar han igen och då börjar han vinka :D
och så vinkar vi tillbaka sen han ba gör tummen upp haha, värsta söötnos :)
Tack för en väldans kulkväll :)

CiaaaoCeaooo<3 / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessi

Tack själv för en kul kväll :D haha, fast det var jag som började vinka till Ola, inte han till oss, haha xD
jag fattar inte hur vi kunde missa han när han gick till bilen?!

2007-12-18 @ 21:17:06
URL: http://doozz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0