19 December

Heejsan :)
Idag så var jag i skolan, liksom heelt värdelöst,
Vi gör ingenting på lektionerna, det har vi inte gjort på hela veckan :S
okej asså jag klagar inte på det haha , men det är ju ovärt att vara där då xP
Men men sen så efter skolan så åkte jag hem och kollade på våra bästa år haha, och har man sett ett avsnitt så är man helt beroende måste jag säga ;o
Sen så kollade jag på oc också, och asså I just loooove it!!!!
Men liksom jag visste att det var nått skumt med Oliver redan från första början ;o nån som håller med?
Sitter liksom och lyssnar på Because of you med Kelly Clarkson. Asså typ minnen och allt :´(  And now I cry in the middle of the night for the same damn thing. Men låten är lisom fin..
Jaja nu ska jag sluta snacka om det!

Men hoppas allt är bra med alla :)
CiaoCiao <3 / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessi

Haha, jag glömmer alltid att kolla på oc xD

2007-12-19 @ 19:25:11
URL: http://doozz.blogg.se
Postat av: Anna

OLIVER! han skulle skjutit sig själv tycker jag :)
liksom ofta han inte har nåt fel när marissa träffar honom på en psykottagning! blir ju helt störd att alla blir helt blööööö på ryan för att han inte litar på oliver, så vet man att ryan har rätt HELA TIDEN! xD

2007-12-20 @ 08:31:03
URL: http://annapyttipanna.blogg.se
Postat av: Anna

jaa jag också!
jag fattar inte varför dom inte tror på han!
blir arg på dom ju! xD

2007-12-20 @ 12:21:26
URL: http://annapyttipanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0