22 December

Hallojsan ;D
Eller ja nu, så är det ju den 23 för klockan är exakt 00:16 haha, men endå.
Ååh asså jag känner mig så glad! Ska jag vara helt ärlig så känner jag mig som en helt ny människa haha xP
Men det började igår.. Då ringde Malin och berättade att hon skulle få en ny häst imorron, (idag, lördag)
Och jag skulle få fortsätta sköta den, eftersom att jag skötte Bruno och sånt! Och den häster som kom idag ska hon bara ha i 1 år, men endå, och Den hästen heter Selicia, och har stått på Rocklunda förut! :)
Och Selicia skulle komma kl 4 men hon blev försenad, så hon kom tydligen runt kl 6, och jag åkte hem runt 5 så jag missade henne, men jag ser henne antagligen imorron istallet. Det ska bli kul, jag har inte sett henne sen hon flyttade ;o. Och Idag på ridlektionen så lekte vi haha, och ja asså vi hade kul kan jag säga iallafall xD
även fast mitt lag förlorade -.- haha, men ja och sen skulle vi typ doppa ansiktet i mjöl och ta upp en morot och sånt haha. Haha asså jag känner att jag hoppar väldigt mycket mellan dagarna och sånt nu men jag måste bara berätta haha, Igår kväll så pratade jag med Ida i telefonen haha, jag typ gick och väckte pappa och ba: Pappa, kan jag låna din mobil, jag ska ringa ida och hon har inte comviq (A)
han ba: aa. Haha så ringde jag, och haha vi snackade i typ 30 min (!) sorry pappa haha xD
Men iallafall.. hon hade feber stackare! Men hon skulle till stallet idag endå haha, och typ det blev lite fel haha xD :
Ida : mendu , jag ska gå och ta en fet jävla biljett nu .
Sanna : eeh , jahaa . Vaddå för biljett ?
Ida : Vaddå biljett ?
Sanna : Ja , du sa att du skulle gå och ta en fet jävla biljett .
Ida : gjorde jag , ofan . men jag menade ju att jag skulle gå och ta en fet jävla ipren

HAHA ja gu va vi skrattade åt det xD Men Krya på dig gumman! <3

Okej tillbaka till idag haha,
Så nu på kvällen så loggade Ola in på Ola.cd
och vem fick ett litet sött svar? (A)
om inte jag haha (A)
Faan det gick inte att ladda upp bilden haha, men iallafall såhär stog det.
Jag skrev :
Hoppas att du får en underbar jul hehe :)
God jul ;D

Kraam

Ola skrev:
Desamma till alla underbara fans! Ni knäcker!

Kram Ola


ååh snacka om att jag blev glad haha (A) :)
Oj vad långt det blev nu haha ;o

Men ha det så bra allihopa och om jag inte skriver något mer innan julafton så får ni ha en så underbar Jul!
Godjul!
PussCiao<3 / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessi

Jag gick typ och la mig och kollade på film när Ola loggade in, haha, och typ alla andra dagar har jag varit inne den tiden xD hahah

2007-12-26 @ 20:24:43
URL: http://doozz.blogg.se
Postat av: angelica

haha , vi kan springa tillsammans xD

2007-12-29 @ 01:09:24
URL: http://aaaaangelicas.blogg.se
Postat av: Stinaaa

Hallå Sanna, jag saknar diiiiiig ^^

2007-12-30 @ 18:45:16
URL: http://stinanonstop.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0