31 December

Hellojsan!, nu är det bara 8a minuter kvar till det blir sista dagen på det här året!
Och jag måste säga att det här året har varit grymt, eller ja iallafall sommaren och hösten, :')
jag har träffat så många nya underbara människor, och en massa kärlek till er alla :)
Och tack för att jag har fått åkt med er på alla ola spelningar och sånt och ni är så himla snälla allihopa,
Jag vet liksom inte vad jag ska skriva, men TACK TACK TACK alla för det här underbara året!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
      Ja hehe :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
 Ja faktiskt :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej det tror jag inte haha :P

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
bara Sverige tror jag haha :P

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
hm.. Bruno<3

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
åhw, en massa, men speciellt alla Ola dagar och Darin dagar hehe :')

8. Vad var din största framgång 2007?
hm.. jag vet faktiskt inte.. :P

9. Största misstaget?
Inte tjatat mer, om att få köpte älskade Bruno :'( <3

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo sjuk har jag varit.

11. Bästa köpet?
Massor hehe :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, och typ resor hehe :)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja väldigt mycket!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Jaa, Natalie, åhw vilka minnen :')

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
hm.. jag vet faktiskt inte...pluggat kanske hehe..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
det vet jag inte heller..

18. Hur tillbringade du julen?
Med min familj och släkt :)

19. Blev du kär i år?
Japp :)


20: hur många one night stands?
HAHA xD

21. Favoritprogram på TV?
Idol, O.C och prison break :)

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja faktiskt. Eller kanske inte hatar men tycker väldans illa om dom!

23. Bästa boken du läste i år?
hm.. Linas kvällsbok var bra :)

24. Största musikaliska upptäckten?
Pär, Alex haha :D

25. Något du önskade dig och fick?
Jaa:D

26. Något du önskade dig men inte fick?
Japps hehe :P

27. Årets bästa film?
The notebook :)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Firade med min familj :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Haft kvar Bruno<3

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
hm.. vet inte riktig.. Mig själv typ? :)

31. Vad fick dig att må bra?
Alla underbara kompisar, Ola, Darin, Bruno<3  m.m :)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
HAHAH (A) :D

33. Vem saknade du?
Bruno<3

34. Har du förlorat någon kompis under det här året?
Ja, min allra bästa vän, Bruno :'(<3

35. De bästa nya människorna du träffade?
Alla nya underbara människor som jag har träffat :') <33


image32


Okej.. Nu är klockan 21 minuter över 12, och det är alltså sista dagen på 2007, en Massa kärlek till 2007!!
Och Tack igen alla ni som har gjort det här året till ett av det bästa :') <333

CiaoCiao <3 / Sanna

Kommentarer
Postat av: Anna

kärlek till dig också

2007-12-31 @ 15:17:41
URL: http://annapyttipanna.blogg.se
Postat av: jessi

Vad fin bild du har gjort :D

2008-01-04 @ 23:11:24
URL: http://doozz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0