7 December

Hejsanhoppsan!
Nu ska jag alldeles strax åka till the school, asså seriöst ORKA!!
jag vill inte åka dit. + att min kompis är "sjuk" hur kul är det liksom då.
Sen så ska vi åka och bada på idrotten och det är mellan halv 12 och halv 1, + att våran nästa lektion börjar halv 1 så hur ska man hinna dit?
Aja det är väl bara att cykla iväg till skolan i det här regnet.
Sen efter skolan så ska jag skynda min till stallet så kanske jag hinner se när Ida rider Ella idag :)
vill hinna se det haha, hon skulle rida kl 2 och jag slutar halv 3 -.-
Men sen efter stallet så blire DAAANS :D
och vi ska ta kort idag haha xP
Men det ska bli kul kul :)

Och på lördag så blire kul kul, då blire bio med Linda och Malle :D:D <3
Längta haha :D<3

Nemen nu måste jag fixa iordning mig sen cykla iväg,
skriver kanske mer ikväll eller så skriver jag imorron :)
Ha det så bra,
CiaoCeao<3 / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0